zaterdag 21 november 2009

Bionische Anus

Eerst een korte dienstmededeling. Ik stap niet af van mijn ABC-concept, ik versoepel de regels een beetje. Vanaf nu hoeft niet elke post in het ABC-idee te kaderen, ik zal meer intermezzo's toevoegen om deze blog levendiger te houden. De grotere stukken blijven wel alfabetisch oplopen. Zo maak ik het mezelf iets makkelijker en kan ik vaker bloggen. Vandaag, de bionische anus !

Een Britse man heeft sinds kort een bionische anus die hij kan besturen met een afstandsbediening. Het volledige artikel staat op: http://www.depers.nl/opmerkelijk/352932/Poepen-met-bionische-bips.html.

Maar wat gebeurt er als iemand zijn afstandsbediening steelt? Enkele vrienden die voor de grap zijn enige controle op het schijten ontvreemden? Dan zit hij diep in de..euh stront. Ik kan het mij perfect voorstellen. Of wat gebeurt er als hij op vakantie is en de batterijen van zijn afstandsbediening leeg zijn? Loopt hij dan over ? Over het algemeen heeft zo'n bionische anus niets dan voordelen. Het is zelfs handig schoon te maken. Zelfs met een hogedrukreiniger. Ik weet wat ik ga vragen voor de feestdagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten